DJELATNOSTI
OGLAŠAVANJE

Naručite brzo i jednostavno jedan od premium paketa! KLIKNITE OVDJE za prikaz opcija za oglašavanje!

WAP INDEKS.BA
wap
M.INDEKS.BA Pregledajte INDEKS.BA na mobilnom telefonu.
PRIJAVA KORISNIKA

Ukoliko zelite da primate obavjestenja i novosti unesite Vas email:





BUSINESS-EDUCA-Centar za edukaciju i poslovno savjetovanje (Nauka i obrazovanje, Škole stranih jezika, Univerziteti i fakulteti, Škole)
ČIME SE BAVI BUSINESS-EDUCA
Business-Educa je centar za edukaciju i poslovno savjetovanje pojedinaca koji žele razviti svoje sposobnosti i vještine i organizacija koje žele unaprijediti svoje poslovanje. U vrijeme brzih i turbulentnih promjena i tehnološkog napretka često se nalazimo u situaciji da smo zaustavljeni u razvoju karijere i u poslovanju naše organizacije.
“Znanjem do uspješnog poslovanja i razvoja” kroz različite edukativne programe cilj nam je pružiti Vam praktična rješenja koja će te moći primjeniti u Vašim organizacijama i time učiniti uspješnijim i Vas i poslovanje vaše organizacije.
Naši stručnjaci i predavači znanjem i bogatim praktičnim iskustvom pomoći će Vam na putu do uspješnog razvoja i poslovanja iz različitih oblasti. Interaktivnim otvorenim seminarima, in house treninzima, specijalističkim programima edukacije i poslovnog savjetovanja iz oblasti menadžmenta, upravljanja ljudskim resursima, marketinga, poslovne psihologije, medija i drugih oblasti radi bolje efikasnosti i učinkovitosti orjentisani smo na rad u grupama do 12 polaznika.
Adresa: Rasima Terzića 16, 76250 Gradačac
Telefon: +387 61 311 881 Faks: Pregleda: 4923
Email:
Kontakt

BUSINESS-EDUCA-Centar za edukaciju i poslovno savjetovanje

BUSINESS-EDUCA-Centar za edukaciju i poslovno savjetovanje
ŠTA NUDI BUSINESS-EDUCA U SVOM PROGRAMU RADA?
-INTERAKTIVNI OTVORENI SEMINARI - su edukacije namjenjene različitim organizacijama i kompanijama sa unaprijed utvrđenim tematskim cjelinama, sa određenim mjestom i vremenom održavanja u grupama do 12 polaznika.
-IN HOUSE treninzi - su dukacije kreirane prema potrebama i željama organizacije, sa tematskim cjelinama namjenjenim datoj organizaciji gdje su na ovaj način treninzi učinkovitiji i djelotvorniji. Vrijeme potrebno za održavanje in house treninga ovisi od potreba kompanije. Na kraju provedene edukacije organizacija dobija stručnu analizu i izvještaj sa poboljšanim rješenjem s ciljem unaprijeđenja poslovanja i razvoja zaposlenika.
-METODE RADA: Zbog efikasnosti izvođenja i usvajanja znanja seminari se održavaju u grupama do 12 polaznika kroz sljedeće metode:
 Power Point prezentacije,
 Individualni i grupni rad,
 Razmjenu iskustava u grupi,
 Case study (analize slučaja) i simulacije,
 Igranje uloga,
 Upitnici i testovi
 Feedback (povratnu informaciju) predavača na upite sudionika seminara

-INTERAKTIVNI OTVORENI SEMINARI
 Menadžment
 Upravljanje ljudskim resursima
 Psihologija u poslovanju
 Marketing
 Mediji
 Finansije

 Administracija

- PREDAVAČI Bosanskohercegovački i regionalni predavači i stručnjaci sa bogatim znanjem i iskustvom pomoći će Vam na putu do uspješnog poslovanja i razvoja iz različitih oblasti.
„ZNANJEM DO USPJEŠNOG POSLOVANJA I RAZVOJA" Brošure potražite direktnim kontaktom,putem emaila ili telefona. SEMINARI U FEBRUARU 2013.GODINA 1.UPRAVLJANJE LJUDSKIM RESURSIMA S AKCENTOM NA UPRAVLJANJE RADNIM UČINKOM POMOĆU CILJEVA Datum: 07.-08.02.2013. Mjesto: Sarajevo,Hotel Hollywood Organizator: Business-Educa d.o.o.Centar za edukaciju I poslovno savjetovanje Kontakt osoba: Nadira Duraković mob.: +38761311881 e-mail: business.educa@gmail.com, durakovicnadira@yahoo.com Rok za prijavu je 01.02.2013. Ljudski resursi su pokretači svih organizacija,samo adekvatno bavljenje ljudima, uvođenje sistema za HRM ili dio aktivnosti ULJR će obezbjediti efikasno funkcionisanje organizacija gdje su koristi višestruke kako za organizaciju tako i za zaposlene“ Upravljanje radnim učinkom predstavlja postupak koji se odvija u tri važna koraka: 1.postavljanje ciljeva i praćenje radne uspješnosti 2.ocjenjivanje 3.pružanje povratne informacije Upravljanje radnim učinkom pomaže i rukovodiocima i zaposlenima da zajedno planiraju ciljeve i očekivani učinak što može biti dobra podloga i za nagrađivanje zaposlenih a i unaprijeđenje. Povratna informacija i organizovanje sastanka u četri oka omogućava menadžerima(rukovodiocima) da dođu do suglasnosti ocjene i time smanje rizik od bilo kakvih iznenađenja kao što su žalbe pa i tužbe. Ukoliko ocjenjivanje radne učinkovitosti provodite jedanput godišnje ovo je prava prilika i vrijeme da sprovedete efikasan proces u tri važna koraka.Naučite postavljati ciljeve na početku godine ocjenjivanja,pratite radnu uspješnost,definišete sposobnosti i ponašanja.,ocjenite i pružite povratnu informaciju. Upravljanje pomoću ciljeva je proces postavljanja individualnih ciljeva menadžera ili zaposlenih,praćenja njihovog ostvarivanja ili davanja povratne informacije menadžerima i zaposlenima. Koristi za učesnike seminara • Kako izbjeći nedostatke u postojećoj proceduri ocjene o radu naročito kada se radi o javnoj upravi?Kako postaviti ciljeve na početku godine ocjenjivanja,kako obaviti feedback intervju ili kako uspostaviti sistem za upravljanje radnom uspješnošću kroz tri važna koraka?Odgovore potražite na interaktivnom otvorenom seminaru. Seminar namjenjen Menadžerima,rukovodiocima,direktorima, šefovima organizacionih jedinica,državnim službenicima,kadrovskoj službi,odjelima/službama za upravljanje ljudskim resursima,javnim I privatnim preduzećima,općinama/opštinama i svima koje interesira ova tema. Kratki sadržaj seminara: • Važnost uspostavljanja sistema za upravljanje ljudskim resursima i funkcija HRM-a • Pojam i značaj upravljanja pomoću ciljeva radnim učinkom kroz tri važna koraka(postavljanje ciljeva I praćenje radne uspješnosti,ocjenjivanje I pružanje povratne informacije) • Pozitivni i negativni efekti ocjenjivanja • Metode ocjenjivanja • Greške u ocjenjivanju • Izvori informacija o radnoj uspješnosti • Pružanje povratne informacije(feedback intervju) Metode rada: Individualni i timski rad kroz razmjenu iskustava i stjecanja novih znanja i vještina,radionice,simulacije i kroz igranje uloga nastojimo uključiti sve polaznike u interaktivnost rada, te praktičnim primjerima doći do zajedničkih rješenja koja ćete moći primjeniti u svojim organizacijama. Interaktivne vježbe: Mogući model ocjenjivanja, postavljanje ciljeva,efikasno pružanje povratne informacije I priprema za sastanak… Poklon knjiga: Menadžment ljudskih resursa-Praćenje i ocjenjivanje radne uspješnosti 2.FINANSIJE ZA NEEKONOMISTE Datum: 14.-15.02.2013. Mjesto: Sarajevo,Hotel Hollywood Organizator: Business-Educa d.o.o.Centar za edukaciju I poslovno savjetovanje Kontakt osoba: Nadira Duraković mob.: +38761311881 e-mail: business.educa@gmail. com, durakovicnadira@yahoo.com Rok za prijavu je 08.02.2013. Koje troškove možete smanjiti, a da se ne osjeti na poslovanju? Na čemu je najbolje štediti? Da li moja firma vrijedi? Koliko? Razumjevanje oblasti finansija i računovodstva, često je opterećeno kompleksnim terminima.Kakva je „krvna slika“ preduzeća?Kako pročitati informaciju iz finansijskih izvještaja? Bilans stanja kao slika finansijske situacije? Šta je to uopšte? Da li razumijete sve što govori računovođa?Da li želite da pratite i analizirate finansijski uspjeh Vaše organizacije? Koristi za polaznike: Nemojte dozvoliti da ne znate o čemu govori vaš računovođa. Svi mi obavljamo poslove u kompanijama u okviru naše struke i zadatih područja djelovanja. Ključni indikatori poslovanja kompanije jesu profit, povrat na uložena sredstva, zarada po jedinici investiranog kapitala.Potrebno je znati kako naš rad utiče na ostvarenje indikatora koji pokazuju uspješnost poslovanja kompanije. U trenutku kad postanemo svjesni posljedica našeg rada, spremni smo da svoj rad i svoje ukupno razmišljanje usmjerimo i prilagodimo zahtjevima i potrebama kompanije u cjelini. Polaznici će dobiti znanja o sljedećem (sadržaj seminara): - Šta je Bilans stanja preduzeća - Koja su sredstva, imovina preduzeća? - Izvori sredstava, kapital i obaveze preduzeća? - Kreiranje bilansa - Šta su prihodi, rashodi, troškovi? - Upravljanje troškvima i obrtnim sredstvima - Šta bankari posmatraju kada analiziraju moju firmu? - Bilans uspjeha, dobitak, gubitak - Tumačenje finansijskih izvještaja - Princip 80:20 - Finansijski pokazatelji (stopa bruto marže, koeficijent obrta zaliha, stopa prinosa na zalihe, pokazatelj duga, pokazatelji likvidnosti, period naplate potraživanja, period plaćanja dobavljačima, profitna stopa, koeficijent obrta imovine, pokazatelji rentabilnosti…) - Ostvarenje ciljeva kroz proces poslovnog planiranja - Analiza rentabilnosti - Šta je PDV i kako se obračunava? - Praktični primjeri i vježbe – testiranje vlastitih sposobnosti razumjevanja finansijskih situacija Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript SEMINAR NAMJENJEN Poduzetnicima, menadžerima i rukovodiocima neekonomistima, specijalistima koji kontroliraju i prate protok sredstava u kompaniji,šefovima organizacionih jedinica i odjela, potencijalnim poduzetnicima, voditeljima projekata Nivo poznavanja finansija i računovodstva Početni i srednji Metode rada: Naš pristup temelji se na interaktivnosti i uključenosti svihpolaznika. Kroz vježbu i vođenu diskusiju polaznici se potiču na interaktivnu razmjenu znanja i iskustava, a timskim i individulanim radom pronalaze se konkretna rješenja kroz radionicu.Želja nam je osigurati vrhunsku edukaciju prilagođenu samim polaznicima, omogućiti stjecanje novih znanja i vještina kao i novih kontakata što sve pridonosi dugoročno uspješnijem poslovanju.





< Nazad na prethodnu stranu


NOVI KLIJENTI

Međunarodni zbirni transport Blatešić doo Banja Luka
Međunarodni zbirni transport Blatešić doo Banja

BLATEŠIĆ TRANSPORT D.O.O.
BLATEŠIĆ TRANSPORT doo-Transport robe Banja Luka

AUSPUH SERVIS SARAJVO-KISELJAK -DODEX1
Auspuh servis Sarajevo-Kiseljak
Proizvodnja

Proizvodnja i ugradnja euro auto kuka DODEX Kiseljak
Proizvodnja i ugradnja euro auto kuka DODEX Kiselj

Besplatna dostava Jajce-pizzeria MEGI DEA
Besplatna dostava Jajce-pizzeria MEGI DEA
PI

Bestattung internationale Laguna BiH Doboj
International Transport Verstorbenen LAGUNA Doboj-

Agape Dom za stara i iznemogla lica
Dom za stare Mrkonjić grad,Jajce,Banjaluka-AGAPE

Mlinište-Restoran MALI RAJ Mrkonjić grad
Mlinište,PRENOĆIŠTE SOBE ROOMS Šipovo,Glamoč,

IZDAJEMO ŠATORE BIH APOLON
PREVOZ MLADENACA HELIKOPTEROM!!!

IZDA

Svadbeni salon APOLON

PREVOZ MLADENACA HELIKOPTEROM-NOVO!!!
S

OBNOVLJENI KLIJENTI

Vitez-auto otpad OPEL TIM
Auto otpad Vitez-Opel tim auto dijelovi
Rabl

Auto plin Doboj-servis i ugradnja DUĆA
Auto plin Doboj-servis i ugradnja DUĆA
Ugra

AUTO PLAZZA Mostar
Auto plazza Mostar djeluje u okviru društva za un

CAFFE ABBA Jezero
CAFFE ABBA nalazi se pokraj same raskrsnice puteva

Kovane ograde Banja Luka-Anđelić
KOVANE OGRADE BANJA LUKA ANĐELIĆ
Izrada i

Kovačka radionica Mrkonjić Grad-izrada kosa Varcarki i kovanih ograda
Kovačka radionica Mrkonjić Grad-izrada kosa Varc

Kovačija bravarija Anđelić
Izrada i montaža kovanih ograda,ukrasne galanteri

ZIDART doo Mrkonjić Grad-Građevinarstvo i PVC stolarija
Prodaja stanova-izrada kuća i stanova po narudžb

Kamenorezačka radnja Mramor Banja Luka
Kamenorezačka radnja Mramor Banja Luka
Izra

AUTO SERVIS ŽIGULI
MAŠINSKA OBRADA DIJELOVA MOTORA-ŽIGULI -AUTO SER